Учнівське самоврядування

Парламентсько-президентська республіка "Дивосвіт

Є постійно діючим органом учнівського самоврядування. Його склад обирається таємним, закритим голосуванням на загальношкільних виборах. Представники 8-10 класу, які є лідерами і відповідають за визначені сфери діяльності. Таким чином формується, дорадчий орган та центри за напрямками діяльності.

В основу роботи шкільного парламенту
покладено такі принципи:

► демократичний - всі учні мають рівні права, беруть участь у вирішенні питань, що стосуються життя школи;

► гуманний - захищає права кожного, добрим ділом і словом підтримує того, хто потрапив у біду;

► самодіяльний - учні самі вирішують питання шкільного життя, обирають цікаві справи.

Мета учнівського самоврядування

Основною метою учнівського самоврядування нашого закладу є захист прав та інтересів своїх членів. А одним із основних завдань є формування у членів шкільного самоврядування навичок самоврядування, соціальної активності й соціальної відповідальності в процесі практичної, громадської діяльності учнівської молоді.

В нашій школі запроваджено таку модель, як парламентсько - президентське правління. Вона допомагає суттєво поліпшити позашкільну роботу і посилити відповідальність учнів за доручену справу.

Рада учнівського самоврядування складається з президента, заступників президента, депутатів та Кабінету Міністрів..

До Кабінету Міністрів школи входять такі міністерства :

  • ерудит
  • патріот
  • культури та дозвілля
  • мас медіа
  • старостат
  • зелена планета
  • правозахисник

Кожне міністерство проводить засідання в кабінеті учнівського самоврядування, два рази на місяць згідно графіка.
Кабінет міністрів школи та класів становить виконавчий комітет, а президент школи та його заступники становлять керівний та координуючий комітет, разом вони становлять центр "Творчий мозок шкільної держави". Завдання цього центру :

1. розробка та впровадження проектів учнівського самоврядування;

2. координування роботи кабінетів міністрів класів;

3. створення та впровадження ідей для покращення навчально-виховного процесу школи ;

4. організація та проведення засідань кабінету міністрів ;

5. контроль за роботою міністрів класів. 

Положення про учнівське самоврядування
Затверджено на засіданні "Учнівського парламенту"

  1. Загальні положення
    1.1. Вибори Президента ліцею проводяться за принципом загального рівного виборчого права при таємному голосуванні.
    1.2 Виборчий процес здійснюється на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом.
    1.3 Вибори Президента ліцею є загальними: право обирати мають учні 5-11 класів ліцею.
    1.4 Президентом ліцею може бути обраний учень, якому на день виборів виповнилось 14 років і який є учнем ліцею.
    1.5 Вибори Президента ліцею є рівними: кожен виборець має 1 голос.
    1.6 Голосування на виборах є таємним.
    1.7 Право висування кандидата в Президенти школи має кожен класний колектив. Клас може висувати кількох кандидатів у Президенти..

  2. Організація та проведення виборів
    2.1 Для проведення голосування створюється виборча комісія.
    2.2 Виборча комісія:
    а) складає списки виборців
    б) встановлює форму виборчого бюлетеня
    в) проводить реєстрацію кандидатів у Президенти
    г) встановлює результати виборів і оголошує їх

  3. Передвиборна агітація
    3.1 Учень, який зареєстрований кандидатом у Президенти, має право вести передвиборчу агітацію
    3.2 Кандидат за допомогою ініціативної групи:
    а) повинен випустити рекламний плакат із власною фотографією;
    б) підготувати передвиборчу програму (не більш як 1 сторінка тексту)
    в) може здійснювати інші агітаційні заходи
    3.3 Права кандидата у Президенти під час проведення агітаційної компанії:
    а) вільне відвідування уроків
    б) у будь-який час відвідувати той клас, у якому кандидат планує провести агітаційну компанію
    в) проводити агітаційну роботу на перервах та позаурочний час
    3.4 Повідомлення про обрання Президента оголошується головою виборчої комісії на загальношкільній лінійці.
    3.5 Президенту школи вручається відповідне посвідчення.
    3.6 Обраним вважається кандидат, за якого проголосували більшість учнів, що взяли участь в голосуванні.
    3.7 Вибори вважаються такими, що відбулися, якщо в них прийняло участь не менше 50% учнів школи.
    3.8 Президент обирається строком до закінчення ліцею
    3.9 Якщо 2 і більше кандидатів набрали однакову кількість голосів, проводяться повторні вибори
    3.10 Вибори до "Учнівського парламенту" проводяться в класах відкритим голосуванням строком на 1 рік
    3.11 У виборах до "Учнівського парламенту" беруть участь учні 5-11 класів
    3.12 Кожен клас має право обрати до складу парламенту 1 представника

Положення про Президента ліцею

Затверджено на засіданні "Учнівського парламенту

  1. Президент ліцею є головою учнівського колективу та виступає від його імені.

  2. Президент ліцею обирається учнями школи на основі загального рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком до закінчення навчального закладу.

  3. Президентом ліцею може бути обраний учень, який досяг віку 14 років, є активним учасником шкільних справ, має добрі оцінки з шкільних предметів.

  4. Президент ліцею є головою "Учнівського парламенту"

  5. Президент ліцею:
    а) виносить на розгляд "Учнівського парламенту" питання, що турбують учнів школи.
    б) має право брати участь у роботі педагогічних рад.
    в) має право ініціювати зміни, що покращать навчання та дозвілля учнів.
    г) має право голосувати при вирішення питання подальшого перебування учнів в ліцеї.
    д) скликає чергові засідання "Учнівського парламенту"
    е) бере участь у роботі міністерства по захисту прав людини
    є) не має права передавати свої повноваження іншим особам
    ж) координує діяльність міністерсв "Учнівського парламенту"
    з) має право вето щодо рішення "Учнівського парламенту"

  6. Повноваження Президента ліцею припиняються у разі:
    а) відставки
    б) неможливості виконувати свої повноваження за станом здоров'я
    в) усунення з посади в порядку імпічменту
    г) закінчення школи.

  7. Президент може бути усунений в порядку імпічменту. Питання про усунення Президента з посади ініціюється більшість (50%+) "Учнівського парламенту". Рішення про усунення Президента ліцею з посади в порядку імпічменту приймається "Учнівським парламентом", не менш як 3/4 від складу "Учнівського парламенту". 

Прем'єр міністр школи - заміщує президента та виконує його обов'язки (у випадках його відсутності), відповідає за роботу міністерств.

Секретар адміністрації - відповідає за ведення протоколів засідань , за оформлення всіх документів (нагороди, листи й т. д.).

Президент парламентсько-президентської республіки "Дивосвіт" 2022 р. Коток Лідія

Привіт! Мене звати Лідія Коток, я учениця 9-В класу.

Наразі, діючий президент Тинненського ліцею.

Моє життєве кредо - це завжди триматись разом із друзями, відтворювати неможливе та дарувати людям усмішки.

Я впевнена, що навіть під час війни, учні нашого ліцею, завжди будуть задоволені заходами, та тим, що до їх бажань дослухається команда самоврядування!

Прем'єр міністр  Пиліпака Тетяна учениця 9 класу


Президент школи 

2020-2022 р 

Гудімова Анастасія

Я Гудімова Анастасія учениця 10 класу. У 2020 році була обрана президентом школи.. Мабуть, ви бачили дівчинку з червоними щічками в школі. Так от, імовірно, це була я. Декотрі з вас мене знають, інші зі мною незнайомі (це ми легко виправимо). Знаєте, про себе можна багато чого розповісти - але ж це не головне. Головне те, як я зможу допомогти нашій школі та кожному учню.

Моя головна мета - згуртувати наш учнівський колектив, створити комфортні умови для навчання та дружню сімейну атмосферу, адже, як кажуть, школа - наш другий дім.

Мені дуже подобається працювати в колективі. Легко знаходжу спільну мову з оточуючими. Приймаю активну участь у житті школи. Відповідальна, чесна. Подолавши шлях від молодших класів до старших точно знаю, що цікавить нас, учнів школи, які проблеми турбують та які питання в нас виникають. Посада президента надасть мені змогу втілити всі бажання в життя. Бажання поліпшити умови школярів, зробити шкільне життя комфортнішим. На мою думку ці фактори покращать працездатність дітей, поліпшать шкільну атмосферу. Я знаю, що робота президента не з легких, забирає багато сил та часу, але ця праця не даремна. В мене є безліч ідей для того, щоб навчання в школі стало комфортним та цікавим.

Міністр ерудит Бухало Анастасія

Міністерство ерудит 

Мета:

сприяння підвищенню інтересу учнів до знань, самоосвіти, самовдосконалення та розвитку особистості.

Завдання:

  • контроль за рівнем навчальних досягнень учнів,
  • організація взаємодопомоги у навчанні;
  • налагодження тісного зв`язку з бібліотекою.

Обов'язки міністерства:

· Здійснення контролю за дотриманням режиму роботи школи.

· Здійснення контролю за успішністю учнів 1-9-х класів.

· Виявлення невстигаючих учнів і організація для них допомоги учнів із високим рівнем навчальних досягнень.

· Участь у позакласній роботі з навчальних предметів, районних інтелектуальних конкурсах, предметних олімпіадах, турнірах кращих знавців.

· Участь у роботі навчальних кабінетів, гуртків, факультативів, наукових товариств.

· Підготовка та проведення заходів, предметних вечорів в рамках предметних тижнів, що відбуваються у школі.

· Організація та проведення Днів самоврядування.


Міністр  патріот Самойлик Софія

Міністерство патріот

Міністерство «Патріот» тісно співпрацює з міністерством «Культури та дозвілля», але основний напрям її роботи - це патріотичне виховання дітей та молоді. Всі заходи пронизані духом патріотизму і любові до рідного краю, гордості за свою Батьківщину і популяризації своєї роботи. Акція «Ми за чисту українську мову», концертна програма до Дня рідної мови, до Дня Конституції, до Дня Незалежності, шоу-програма «Я люблю Україну», інтелектуальні ігри «Моє рідне село» - ось неповний перелік роботи справжніх «Патріотів» 

Старостат

Мета:допомога адміністрації школи у здійсненні організації життя та діяльності учнів.

Завдання:

1. нагляд за діяльністю учнів школи, спрямування їх діяльності у потрібному руслі;

2. виховання громадянської активності учнів.

Обов'язки:

· Проведення рейдів:

а) по самообслуговуванню учнів;

б) по перевірці санітарно-гігієнічного стану шкільних приміщень;

в) по збереженню шкільного майна в навчальних кабінетах.

2. Створення зі старшокласників «бригади ремонтників» для допомоги в поточному ремонті шкільного інвентаря.

3. В осінній та весняний періоди організовувати допомогу одиноким людям похилого віку.

4. Проводити організацію прибирання закріплених за кожним класом територій школи.

Міністр Жмурак Софія

Міністр культури та дозвілля Примак Ірина

Міністерство культури та дозвілля

Мета:

· розвиток ініціативності та творчих здібностей дітей;

· залучення учнів до підготовки та проведення спортивно-масових, культурно-освітніх, розважальних програм і заходів;

· організація змістовного дозвілля дітей із урахуванням запитів та інтересів.

Завдання:

  • привчати учнів до цікавого та змістовного проведення вільного часу;
  • вчити самостійно організовувати різноманітні заходи, брати участь у колективних творчих справах.

Обов'язки міністерства:

· Допомога урозробці та написанні сценаріїв загальношкільних культурно-масових заходів.

· Залучення учнів допідготовки тапроведення традиційних свят, екскурсій, конкурсів та розважальних програм.

· Організація та проведення молодіжних дискотек та вечорів відпочинку, КВК, літературних вечорів, диспутів та вікторин, українських вечорниць та народних свят.

· Участь у творчих проектах, конкурсах, оглядах художньої самодіяльності.

· Участь у суспільно значимих громадських акціях.

· Випуск музичних та вітальних програм для учнів та педколективу. 

ПРЕЗИДЕНТ ШКОЛИ
ПРЕЗИДЕНТ ШКОЛИ

Президент школи 2016-2020 р. 

Корінець Владислав

Дорогі друзі я Корінець Владислав . Я уже 11 років навчаюсь у Тинненській школі І-ІІІ ступенів і от у 2016 році я був обраний президентом школи.

Я вважаю що лідер школи це такий самий учень як і всі учні, влада в моїх руках, це не спосіб виділитися, це величезна відповідальність. Я завжди докладаю всі зусилля для вирішення хвилюючих проблем у нашому навчальному закладі, я позитивний, відповідальний.

Я людина з активною життєвою позицією ,влада в моїх руках - це не спосіб виділитися або примусити когось впроваджувати чужі ідеї, це величезна відповідальність за благонадійне, справжнє і майбутнє кожного учня, він помагає донести бажання кожного з нас до адміністрації і займається безпосереднім їх виконанням.

Багато чим віддається лідеру за його старання, але це не пуста затрата часу, як приємно дивитися на радісні обличчя в залі, на сцені і за кулісами. В цей прекрасний момент розумієш, що ти не даремно взявся за це діло.

Бути президентом школи це не тільки почесність але й велика відповідальність, я завжди прагну до співпраці з іншими учнями школи, а також з моїми міністрами, адже тільки разом ми можемо досягти великого успіху. Учительство і учнівство, товариство і дружба, як говорив герой моєї улюбленої книги «Мауглі» :- ми стобою однієї тільки не крові, ми стобою однієї школи, нашої, улюбленої школи «Дивосвіт». 

Міністр освіти та науки Пиліпака Альона
Міністр освіти та науки Пиліпака Альона

Міністерство освіти та науки

Мета:

сприяння підвищенню інтересу учнів до знань, самоосвіти, самовдосконалення та розвитку особистості.

Завдання:

  • контроль за рівнем навчальних досягнень учнів,
  • організація взаємодопомоги у навчанні;
  • налагодження тісного зв`язку з бібліотекою.

Обов'язки міністерства:

· Здійснення контролю за дотриманням режиму роботи школи.

· Здійснення контролю за успішністю учнів 1-9-х класів.

· Виявлення невстигаючих учнів і організація для них допомоги учнів із високим рівнем навчальних досягнень.

· Участь у позакласній роботі з навчальних предметів, районних інтелектуальних конкурсах, предметних олімпіадах, турнірах кращих знавців.

· Участь у роботі навчальних кабінетів, гуртків, факультативів, наукових товариств.

· Підготовка та проведення заходів, предметних вечорів в рамках предметних тижнів, що відбуваються у школі.

· Організація та проведення Днів самоврядування.

Міністерство культури та дозвілля

Мета:

· розвиток ініціативності та творчих здібностей дітей;

· залучення учнів до підготовки та проведення спортивно-масових, культурно-освітніх, розважальних програм і заходів;

· організація змістовного дозвілля дітей із урахуванням запитів та інтересів.

Завдання:

  • привчати учнів до цікавого та змістовного проведення вільного часу;
  • вчити самостійно організовувати різноманітні заходи, брати участь у колективних творчих справах.

Обов'язки міністерства:

· Допомога урозробці та написанні сценаріїв загальношкільних культурно-масових заходів.

· Залучення учнів допідготовки тапроведення традиційних свят, екскурсій, конкурсів та розважальних програм.

· Організація та проведення молодіжних дискотек та вечорів відпочинку, КВК, літературних вечорів, диспутів та вікторин, українських вечорниць та народних свят.

· Участь у творчих проектах, конкурсах, оглядах художньої самодіяльності.

· Участь у суспільно значимих громадських акціях.

· Випуск музичних та вітальних програм для учнів та педколективу. 

Міністр культури та дозвілля Жмурак Софія
Міністр культури та дозвілля Жмурак Софія
Міністр внутрішнього правопорядку Захарчук Альона
Міністр внутрішнього правопорядку Захарчук Альона

Міністерство внутрішнього правопорядку

Мета:

допомогти педагогічному колективу закладу у вирішенні питань дисципліни, культури поведінки учнів на перервах, під час прийому їжі у їдальні, під час проведення спортивних та культурно-масових заходів.

Завдання:

  • виховувати висококультурну особистість, прищеплювати навички ввічливої та відповідальної поведінки у громадських місцях, учнівському колективі, тощо.

Обов`язки міністерства:

· Здійснення контролю за відвідуванням учнями уроків, ведення журналу оперативного контролю за відвідуванням, журналу рапортів про відвідування і поведінку учнів.

· Здійснення контролю за зовнішнім виглядом учнів.

· Випуск інформаційних бюлетенів про стан дисципліни у класах.

· Організація та контроль за чергуванням, написання звітів чергового класу.

· Здійснення контролю за дотриманням учнями правил поведінки на уроках, під час перерв, позакласних та виховних заходів, під час прийому їжі у їдальні.

Міністр Бухало Анастасія
Міністр Бухало Анастасія

Старостат

Мета:допомога адміністрації школи у здійсненні організації життя та діяльності учнів.

Завдання:

1. нагляд за діяльністю учнів школи, спрямування їх діяльності у потрібному руслі;

2. виховання громадянської активності учнів.

Обов'язки:

· Проведення рейдів:

а) по самообслуговуванню учнів;

б) по перевірці санітарно-гігієнічного стану шкільних приміщень;

в) по збереженню шкільного майна в навчальних кабінетах.

2. Створення зі старшокласників «бригади ремонтників» для допомоги в поточному ремонті шкільного інвентаря.

3. В осінній та весняний періоди організовувати допомогу одиноким людям похилого віку.

4. Проводити організацію прибирання закріплених за кожним класом територій школи.

Міністр спорту та національно-патріотичного виховання Бакунець Софія
Міністр спорту та національно-патріотичного виховання Бакунець Софія

Міністерство спорту та національно-патріотичного виховання

1. Організовує спортивні ігри серед молодшої школи.
2. Організовує спортивні програми.
3. Організовує ігри з міні-футболу, баскетболу, легкоатлетичного кросу.
4. Проводить різноманітні естафети, веселі старти.
5. Організовує просвітницьку роботу з пропагування здорового способу життя.

6.Налаштовує учнів на проведення заходів по національно-патріотичному вихованню.

Міністр преси та інформації Самойлик Софія
Міністр преси та інформації Самойлик Софія

Міністерство преси та інформації

1. Об'єднує майбутніх журналістів.
2. Оформлює стенд  Ради учнівського самоврядування.
3.Збирає інформацію про різні події шкільного життя і висвітлює її у шкільній газеті. «Світанок»
4. Інформує школярів про новини культурного життя села та школи.
5. Проводить конкурси малюнків та плакатів на різну тематику.
6. Оформлює газети до визначних подій.

7. Відповідає за роботу шкільного сайту

Принципи роботи лідера учнівського самоврядування"10 законів гарного лідера" 

1. Я - лідер, і я відповідаю за кожен вчинок своїх підлеглих.

2. Я зобов'язаний(на) прислухатися до думки кожного учня школи.

3. Я вихований(на), працьовитий(на), толерантний(на).

4. Я повинен бути в курсі всіх подій, які відбуваються в школі.

5. Я в першу чергу раджу, а потім - контролюю і караю.

6. Я ввічливий терплячий і стриманий.

7. Я відповідальний(а) і твердий(а) в своїх переконаннях

8. Я справедливий(а) і людяний(а).

9. Я творчо підхожу до всіх справ, я з гордістю ношу звання лідера.

10. Я завжди посміхаюсь - дарую гарний настрій своїм друзям та товаришам!!!

Валентина Омельковець - педагог-організатор | © 2020
Сарненський р-н, Рівненська обл., с.Тинне 34544
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати